Subject: FW: Põima-Kadrina mnt äärse KLT kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jan 2024 13:37:09 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Jalmar Mägi <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 4, 2024 12:49 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>; Indrek Lensment
<[email-masked]>
Subject: Põima-Kadrina mnt äärse KLT kooskõlastamine

Tere

Sooviks alustada Põima-Kadrina mnt äärse kergliiklustee projekti
kooskõlastamisega.

Loodetavasti on projekt seal faasis, kus enam suuri muudatuse
ettepanekuid/märkusi ei tule aga oleme valmis ettepanekute/märkustega
tegelema.

Projekti materjal lingil:
<https://tinterprojektee.sharepoint.com/:f:/g/EpZlEci9BDFPmruj0vDzt98B6Ac9
1UD2Uymz8AbAyMIsZg?e=BzQVkv>  CD_27-23-TP Kadrina Tapa tee KLT

Põhilised failid lisatud kirjale otse.

Lugupidamisega

Jalmar Mägi

Tinter-Projekt OÜ

53 433 778